Genel Bilgiler

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Pazarlama  

Bağlantılar

YÖK Akademik

Akademik Görev

2022
DOÇENT 2022 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

2018
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ 2018 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

2016
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ 2016 – 2016
Fachhochschule Münster

DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION  MARKETING

2012
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ 2012 – 2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

2010
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ 2010 – 2012
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

Kitap

Toplam 10 kitap bulundu.
1

Teorik ve Uygulamalı Sürdürülebilirlik Çalışmaları Pazarlama ve Üretim Yönetimi

ÖZDEMİR OSMAN, ÇELEBİ ÖMER FARUK Yayın Evi: Nobel Bilimsel Eserler Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 21 ISBN: 978-625-393-113-1
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2

Organizational Behavior and Management in Family Businesses

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 261 ISBN: 978-1-5275-8004-6
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3

Nöropazarlama Kavram ve Teori

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Nobel Bilimsel Eserler Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 243 ISBN: 978-625-398-028-3
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
4

Lojistikte Farklı Yaklaşımlar

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Nobel Bilimsel Eserler Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 153 ISBN: 978-625-7296-81-6
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
5

Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Ekin Yayınevi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 88 ISBN: 978-625-7667-74-6
2021 Bilimsel Kitap Tümü
6

Dijitalleşme: Multidisipliner Bir Bakış

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Nobel Akademik Eserler Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 260 ISBN: 978-625-439-387-7
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
7

Dijitalleşen Dünyada Pazarlama

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Nobel Bilimsel Eserler Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 322 ISBN: 978-625-7589-12-3
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
8

Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi

ÖZDEMİR KADİR,ÖZDEMİR OSMAN Yayın Evi: Kriter Yayınevi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 250 ISBN: 978-625-7130-52-3
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
9

Data, Information and Knowledge Management

ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 588 ISBN: 978-625-7126-19-9
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
10

Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi

ÖZDEMİR OSMAN,GÜNEY ALP EREN Yayın Evi: Kriter Yayınevi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 238 ISBN: 978-625-7130-52-3
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Makale

Toplam 15 makale bulundu.
1

Comparative Analysis of Bibliometric Data Sources of Empirical Studies in the Context of Traditional, Digital and Phygital Marketing

ÇELİK ZÜBEYİR, ÖZDEMİR OSMAN, SAĞLAM MEHMET, USLU AYPAR Yayın Yeri: Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi • 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2

Comparative Analysis of Bibliometric Data Sources of Empirical Studies in The Context of Traditional, Digital and Phygital Marketing

ÇELİK ZÜBEYİR, ÖZDEMİR OSMAN, SAĞLAM MEHMET, USLU AYPAR Yayın Yeri: M.U. Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi • 2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
3

Şehir Markalama Bağlamında Nüfuz Pazarlamasının Tutum ve Güvene Etkisi

ÖZDEMİR OSMAN, Çetinkaya Özdemir Gülçin Yayın Yeri: Sirnak Universitesi Iktisadi ve Idari Yaklasimlar Dergisi • 2023
Uluslararası Hakemli ESJI, Asos, Acar, Ojop Özgün Makale
4

Mediator Role of Environmental Concern and Green Trust in The Effect of Advertisements Related Renewable Energy Technologies on Customer Satisfaction

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR Yayın Yeri: Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi • 2022
Uluslararası Hakemli EBSCO, ASOS Özgün Makale
5

Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama

BÜTÜN RIDVAN, ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: Uluslararasi Yonetim Akademisi Dergisi • 2022
Uluslararası Hakemli Crossref, DRJI, EBSCO, Erih Plus Özgün Makale
6

Termal Turizm Deneyiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Yaşam Kalitesi ve Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü: Afyonkarahisar Örneği

ÖZDEMİR OSMAN, SEVİM BURHAN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi • 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
7

UNESCO Gastronomi Şehri Olmada Paydaş Farkındalığı: Kastamonu Örneği

ÖZDEMİR OSMAN, AYDOĞDU AYDOĞAN Yayın Yeri: Journal of Applied Tourism Research • 2021
Uluslararası Hakemli OAJI, ASOS, ResearchBib, ESJI Özgün Makale
8

The Effect of Push and Pull Motivation on City Marketing: Research on Istanbul City

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: International Social Science Studies Journal • 2021
Uluslararası Hakemli International Index Copernicus, DRJI, ResearchBible, ESJI Özgün Makale
9

Oyunlaştırma Uygulamalarının Marka Etkileşimi ve Marka Sadakati Üzerine Etkisi: Bursa İli Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR Yayın Yeri: İşletme Araştırmaları Dergisi • 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
10

Siyasal Pazarlama Reklamlarına Karşı Tutumun Seçmen Memnuniyeti ve Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: Turkish Studies-Economics,Finance,Politics • 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
11

A Theoretical Evaluation of Group Behavior on Social Media

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: IBAD Sosyal Bilimler Dergisi • 2020
Uluslararası Hakemli DOAJ, DRJI, RT, MIAR, ASOS, SOBIAD Derleme Makale
12

The Relationship between Consumer Perceived Value and Purchase Intention: An Empirical Study of Automobile Sector in Turkey

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: Journal of Academic Value Studies • 2019
Uluslararası Hakemli DRJI, ESJI, ResearchBible, Index Copernicus, CiteFactor, Özgün Makale
13

Destinasyon İmajının Turistlerin Memnuniyetine ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Mardin İli Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi • 2019
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
14

The Relationship between Experiential Marketing and Corporate Reputation: A Research on Turkish Operator Companies

ÖZDEMİR OSMAN,ERDEM ŞAKİR Yayın Yeri: European Journal of Interdisciplinary Studies • 2018
Uluslararası Hakemli Google Scholar, Repec, Index Copernicus Özgün Makale
15

The Relationship with Ad Clicks and Purchase Intention: An Empiricial Study of Online Consumer Behaviour

ERDEM ŞAKİR,DURMUŞ BERİL,ÖZDEMİR OSMAN Yayın Yeri: EUSER • 2017
Uluslararası Hakemli repec, doi, google, crossref, pkp, copernicus Özgün Makale

Bildiri

Toplam 12 bildiri bulundu.
1

Kurumsal Kültürün Kurumsal İmaja Etkisi: Şırnak Emniyet Müdürlüğü Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN, AKAY YUSUF 29.04.2021 - 01.05.2021 Yayın Yeri: International Academician Studies Congress 2021 Spring
Ulusal Tam metin bildiri
2

Bankacılık Sektöründe Marka Sürdürülebilirliği: Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Üzerine Teorik Bir İnceleme

ÖZDEMİR OSMAN, ÇETİNKAYA ÖZDEMİR GÜLÇİN 28.10.2019 - 30.10.2019 Yayın Yeri: 11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
Uluslararası Özet bildiri
3

The Effect of Destination Image on Tourist Satisfaction, WOM and Revisit Intention: An Empirical Study

ÖZDEMİR OSMAN 28.10.2019 - 30.10.2019 Yayın Yeri: 11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
Uluslararası Özet bildiri
4

Siyasal Pazarlama Reklamlarının Seçmen Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN 28.10.2019 - 30.10.2019 Yayın Yeri: 11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
Uluslararası Özet bildiri
5

The Determinants of Relationship between Marketing Mix Strategy and Drivers of Export Performance in Foreign Markets: An Application on Turkish Clothing Industry

ERDİL TAYYİP SABRİ, ÖZDEMİR OSMAN 28.10.2016 - 30.10.2016 Yayın Yeri: 12th International Strategic Management Conference
Uluslararası Tam metin bildiri
6

Yenilenebilir Enerji Teknolojilerine Yönelik Reklamların Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Ege Bölgesi'nde bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR 24.04.2021 - 25.04.2021 Yayın Yeri: Akdeniz 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Ulusal Tam metin bildiri
7

The Effects of the 4A Marketing Mix on Brand Equity of Turkish Airlines

ÖZDEMİR OSMAN, USLU AYPAR 10.10.2017 - 13.10.2017 Yayın Yeri: Mediterranean International Congress on Social Sciences - Mecas II - Social and Cultural Integration in Balkans
Uluslararası Tam metin bildiri
8

The Effect of Push and Pull Motivation in City Marketing: A Research on the City of Istanbul

ÖZDEMİR OSMAN, YILDIZ BEDİRHAN 03.12.2019 - 05.12.2019 Yayın Yeri: 10. International Congress on Current Debates in Social Science
Ulusal Özet bildiri
9

Yenilenebilir Enerji Bağlamında Algılanan Kalite ve Algılanan Riskin Kurumsal İtibara Etkisi: Ege Bölgesinde Bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR 03.05.2021 Yayın Yeri: Al-Farabi 9. International Conference on Social Science
Uluslararası Tam metin bildiri
10

Müşteri Değer Algısı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Türkiye'deki Otomobil Sektörü Üzerine Ampirik Bir Çalışma

ÖZDEMİR OSMAN 02.05.2019 - 04.05.2021 Yayın Yeri: Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi
Ulusal Özet bildiri
11

Marka Yaşam Döngüsü ve Sosyal Medya İlişkisi

ÖZDEMİR OSMAN 02.05.2019 - 04.05.2019 Yayın Yeri: Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi
Ulusal Tam metin bildiri
12

Sosyal Yardım Programları Bağlamında İşletmelerin Toplumsal Pazarlama Uygulamaları ve Kurumsal İtibarlarına Etkisi

ÖZDEMİR OSMAN 02.05.2019 - 04.05.2019 Yayın Yeri: Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi
Ulusal Özet bildiri

Eğitim Bilgileri

2013
Doktora 2013 – 2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/

Tez: Deneyimsel pazarlama yaklaşımı ve kurumsal itibar ile ilişkisi: Operatör şirketleri üzerine bir araştırma

2012
Lisans 2012 – 2016
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/

2010
Yüksek Lisans 2010 – 2012
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/

Tez: İhracat pazarlarında pazarlama iletişim yeteneklerinin kurumsal kimlik ve imaj üzerine etkilerinin incelenmesi

2005
Lisans 2005 – 2009
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./

Yönetilen Tezler

Toplam 2 tez bulundu.
1

Kurumsal iletişimin motivasyon üzerindeki etkisi: Jandarma Genel Komutanlığı'nda bir uygulama

TANSU GÜLEŞ 2022
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı
2

Şikâyet yönetiminin marka değerine etkisi: TRC3 bölgesi üzerine bir uygulama

RIDVAN BÜTÜN 2020
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı

Projeler

Toplam 1 proje bulundu.
1

Organizational Behavior and Management in Family Business (Social Media Management in Family Businesses)

ÖZDEMİR KADİR, ÖZDEMİR OSMAN, YAZICI ÖMER, 28.04.2021 - 08.04.2022
Diğer (Uluslararası) Tamamlandı 16500 EURO

İdari Görev

2019
Anabilim Dalı Başkanı 2019 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2019
Bölüm Başkanı 2019 – 2021
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2019
Anabilim Dalı Başkanı 2019 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ