GENEL BİLGİLER

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Pazarlama Dijital Pazarlama,Hizmet Pazarlaması,Uluslararası Pazarlama

Bağlantılar

şırnak üniversitesi

Akademik Görev

DOÇENT

2022-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

2018-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2016-2016
Fachhochschule Münster

DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION  MARKETING

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2012-2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2010-2012
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  İŞLETME BÖLÜMÜ

Kitap

1Teorik ve Uygulamalı Sürdürülebilirlik Çalışmaları Pazarlama ve Üretim Yönetimi

ÖZDEMİR OSMAN, ÇELEBİ ÖMER FARUK, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 978-625-393-113-1

2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


2Organizational Behavior and Management in Family Businesses

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR, Yayın Evi:Cambridge Scholars Publishing, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 261, ISBN: 978-1-5275-8004-6

2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


3Nöropazarlama Kavram ve Teori

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 243, ISBN: 978-625-398-028-3

2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


4Lojistikte Farklı Yaklaşımlar

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 153, ISBN: 978-625-7296-81-6

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


5Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Ekin Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 88, ISBN: 978-625-7667-74-6

2021 Bilimsel Kitap Tümü


6Dijitalleşme: Multidisipliner Bir Bakış

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Akademik Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 260, ISBN: 978-625-439-387-7

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


7Dijitalleşen Dünyada Pazarlama

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 322, ISBN: 978-625-7589-12-3

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


8Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi

ÖZDEMİR KADİR,ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Kriter Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 250, ISBN: 978-625-7130-52-3

2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


9Data, Information and Knowledge Management

ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR, Yayın Evi:Nobel Yayıncılık, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 588, ISBN: 978-625-7126-19-9

2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


10Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi

ÖZDEMİR OSMAN,GÜNEY ALP EREN, Yayın Evi:Kriter Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 238, ISBN: 978-625-7130-52-3

2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


Makale

1Comparative Analysis of Bibliometric Data Sources of Empirical Studies in The Context of Traditional, Digital and Phygital Marketing

ÇELİK ZÜBEYİR, ÖZDEMİR OSMAN, SAĞLAM MEHMET, USLU AYPAR, Yayın Yeri:M.U. Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi, 2023

Uluslararası Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


2Şehir Markalama Bağlamında Nüfuz Pazarlamasının Tutum ve Güvene Etkisi

ÖZDEMİR OSMAN, Çetinkaya Özdemir Gülçin, Yayın Yeri:Sirnak Universitesi Iktisadi ve Idari Yaklasimlar Dergisi, 2023

Uluslararası Hakemli  ESJI, Asos, Acar, Ojop  Özgün Makale


3Mediator Role of Environmental Concern and Green Trust in The Effect of Advertisements Related Renewable Energy Technologies on Customer Satisfaction

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR, Yayın Yeri:Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2022

Uluslararası Hakemli  EBSCO, ASOS  Özgün Makale


4Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama

BÜTÜN RIDVAN, ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Uluslararasi Yonetim Akademisi Dergisi, 2022

Uluslararası Hakemli  Crossref, DRJI, EBSCO, Erih Plus  Özgün Makale


5UNESCO Gastronomi Şehri Olmada Paydaş Farkındalığı: Kastamonu Örneği

ÖZDEMİR OSMAN, AYDOĞDU AYDOĞAN, Yayın Yeri:Journal of Applied Tourism Research, 2021

Uluslararası Hakemli  OAJI, ASOS, ResearchBib, ESJI  Özgün Makale


6The Effect of Push and Pull Motivation on City Marketing: Research on Istanbul City

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:International Social Science Studies Journal, 2021

Uluslararası Hakemli  International Index Copernicus, DRJI, ResearchBible, ESJI  Özgün Makale


7Termal Turizm Deneyiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Yaşam Kalitesi ve Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü: Afyonkarahisar Örneği

ÖZDEMİR OSMAN, SEVİM BURHAN, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021

Uluslararası Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


8Oyunlaştırma Uygulamalarının Marka Etkileşimi ve Marka Sadakati Üzerine Etkisi: Bursa İli Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR, Yayın Yeri:İşletme Araştırmaları Dergisi, 2020

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


9Siyasal Pazarlama Reklamlarına Karşı Tutumun Seçmen Memnuniyeti ve Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Turkish Studies-Economics,Finance,Politics, 2020

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


10A Theoretical Evaluation of Group Behavior on Social Media

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 2020

Uluslararası Hakemli  DOAJ, DRJI, RT, MIAR, ASOS, SOBIAD  Derleme Makale


11The Relationship between Consumer Perceived Value and Purchase Intention: An Empirical Study of Automobile Sector in Turkey

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Journal of Academic Value Studies, 2019

Uluslararası Hakemli  DRJI, ESJI, ResearchBible, Index Copernicus, CiteFactor,  Özgün Makale


12Destinasyon İmajının Turistlerin Memnuniyetine ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Mardin İli Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi, 2019

Ulusal Hakemli  Endekste taranmıyor  Özgün Makale


13The Relationship between Experiential Marketing and Corporate Reputation: A Research on Turkish Operator Companies

ÖZDEMİR OSMAN,ERDEM ŞAKİR, Yayın Yeri:European Journal of Interdisciplinary Studies, 2018

Uluslararası Hakemli  Google Scholar, Repec, Index Copernicus  Özgün Makale


14The Relationship with Ad Clicks and Purchase Intention: An Empiricial Study of Online Consumer Behaviour

ERDEM ŞAKİR,DURMUŞ BERİL,ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:EUSER, 2017

Uluslararası Hakemli  repec, doi, google, crossref, pkp, copernicus  Özgün Makale


Bildiri

1Kurumsal Kültürün Kurumsal İmaja Etkisi: Şırnak Emniyet Müdürlüğü Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR OSMAN, AKAY YUSUF (29.04.2021  -  01.05.2021), Yayın Yeri:International Academician Studies Congress 2021 Spring, 29.04.2021

Ulusal Tam metin bildiri


2Bankacılık Sektöründe Marka Sürdürülebilirliği: Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Üzerine Teorik Bir İnceleme

ÖZDEMİR OSMAN, ÇETİNKAYA ÖZDEMİR GÜLÇİN (28.10.2019  -  30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019

Uluslararası Özet bildiri


3The Effect of Destination Image on Tourist Satisfaction, WOM and Revisit Intention: An Empirical Study

ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2019  -  30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019

Uluslararası Özet bildiri


4Siyasal Pazarlama Reklamlarının Seçmen Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2019  -  30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019

Uluslararası Özet bildiri


5The Determinants of Relationship between Marketing Mix Strategy and Drivers of Export Performance in Foreign Markets: An Application on Turkish Clothing Industry

ERDİL TAYYİP SABRİ, ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2016  -  30.10.2016), Yayın Yeri:12th International Strategic Management Conference, 28.10.2016

Uluslararası Tam metin bildiri


6Yenilenebilir Enerji Teknolojilerine Yönelik Reklamların Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Ege Bölgesi'nde bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR (24.04.2021  -  25.04.2021), Yayın Yeri:Akdeniz 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24.04.2021

Ulusal Tam metin bildiri


7The Effects of the 4A Marketing Mix on Brand Equity of Turkish Airlines

ÖZDEMİR OSMAN, USLU AYPAR (10.10.2017  -  13.10.2017), Yayın Yeri:Mediterranean International Congress on Social Sciences - Mecas II - Social and Cultural Integration in Balkans, 10.10.2017

Uluslararası Tam metin bildiri


8The Effect of Push and Pull Motivation in City Marketing: A Research on the City of Istanbul

ÖZDEMİR OSMAN, YILDIZ BEDİRHAN (03.12.2019  -  05.12.2019), Yayın Yeri:10. International Congress on Current Debates in Social Science, 03.12.2019

Ulusal Özet bildiri


9Yenilenebilir Enerji Bağlamında Algılanan Kalite ve Algılanan Riskin Kurumsal İtibara Etkisi: Ege Bölgesinde Bir Uygulama

ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR (03.05.2021  -  ), Yayın Yeri:Al-Farabi 9. International Conference on Social Science, 03.05.2021

Uluslararası Tam metin bildiri


10Müşteri Değer Algısı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Türkiye'deki Otomobil Sektörü Üzerine Ampirik Bir Çalışma

ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019  -  04.05.2021), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019

Ulusal Özet bildiri


11Marka Yaşam Döngüsü ve Sosyal Medya İlişkisi

ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019  -  04.05.2019), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019

Ulusal Tam metin bildiri


12Sosyal Yardım Programları Bağlamında İşletmelerin Toplumsal Pazarlama Uygulamaları ve Kurumsal İtibarlarına Etkisi

ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019  -  04.05.2019), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019

Ulusal Özet bildiri


Eğitim Bilgileri

Doktora

2013-2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/

Tez : Deneyimsel pazarlama yaklaşımı ve kurumsal itibar ile ilişkisi: Operatör şirketleri üzerine bir araştırma

Lisans

2012-2016
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/

Tez : 

Yüksek Lisans

2010-2012
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/

Tez : İhracat pazarlarında pazarlama iletişim yeteneklerinin kurumsal kimlik ve imaj üzerine etkilerinin incelenmesi

Lisans

2005-2009
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./

Tez : 

Yönetilen Tezler

1Kurumsal iletişimin motivasyon üzerindeki etkisi: Jandarma Genel Komutanlığı'nda bir uygulama

TANSU GÜLEŞ , 2022

Şırnak Üniversitesi   Lisansüstü Eğitim Enstitüsü   Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı


2Şikâyet yönetiminin marka değerine etkisi: TRC3 bölgesi üzerine bir uygulama

RIDVAN BÜTÜN , 2020

Şırnak Üniversitesi   Lisansüstü Eğitim Enstitüsü   Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı


Projeler

1Organizational Behavior and Management in Family Business (Social Media Management in Family Businesses)

ÖZDEMİR KADİR, ÖZDEMİR OSMAN, YAZICI ÖMER,

Diğer (Uluslararası) Tamamlandı16500 [EURO],28.04.2021 - 08.04.2022


İdari Görev

Anabilim Dalı Başkanı

2019-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

Bölüm Başkanı

2019-2021
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

Anabilim Dalı Başkanı

2019-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ