GENEL BİLGİLER
Akademik Görev
DOÇENT
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION MARKETING
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
Kitap
1Teorik ve Uygulamalı Sürdürülebilirlik Çalışmaları Pazarlama ve Üretim Yönetimi
ÖZDEMİR OSMAN, ÇELEBİ ÖMER FARUK, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 978-625-393-113-1
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2Organizational Behavior and Management in Family Businesses
ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR, Yayın Evi:Cambridge Scholars Publishing, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 261, ISBN: 978-1-5275-8004-6
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3Nöropazarlama Kavram ve Teori
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 243, ISBN: 978-625-398-028-3
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
4Lojistikte Farklı Yaklaşımlar
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 153, ISBN: 978-625-7296-81-6
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
5Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Ekin Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 88, ISBN: 978-625-7667-74-6
2021 Bilimsel Kitap Tümü
6Dijitalleşme: Multidisipliner Bir Bakış
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Akademik Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 260, ISBN: 978-625-439-387-7
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
7Dijitalleşen Dünyada Pazarlama
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 322, ISBN: 978-625-7589-12-3
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
8Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi
ÖZDEMİR KADİR,ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Evi:Kriter Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 250, ISBN: 978-625-7130-52-3
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
9Data, Information and Knowledge Management
ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR, Yayın Evi:Nobel Yayıncılık, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 588, ISBN: 978-625-7126-19-9
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
10Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi
ÖZDEMİR OSMAN,GÜNEY ALP EREN, Yayın Evi:Kriter Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 238, ISBN: 978-625-7130-52-3
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makale
1Comparative Analysis of Bibliometric Data Sources of Empirical Studies in The Context of Traditional, Digital and Phygital Marketing
ÇELİK ZÜBEYİR, ÖZDEMİR OSMAN, SAĞLAM MEHMET, USLU AYPAR, Yayın Yeri:M.U. Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi, 2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2Şehir Markalama Bağlamında Nüfuz Pazarlamasının Tutum ve Güvene Etkisi
ÖZDEMİR OSMAN, Çetinkaya Özdemir Gülçin, Yayın Yeri:Sirnak Universitesi Iktisadi ve Idari Yaklasimlar Dergisi, 2023
Uluslararası Hakemli ESJI, Asos, Acar, Ojop Özgün Makale
3Mediator Role of Environmental Concern and Green Trust in The Effect of Advertisements Related Renewable Energy Technologies on Customer Satisfaction
ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR, Yayın Yeri:Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2022
Uluslararası Hakemli EBSCO, ASOS Özgün Makale
4Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama
BÜTÜN RIDVAN, ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Uluslararasi Yonetim Akademisi Dergisi, 2022
Uluslararası Hakemli Crossref, DRJI, EBSCO, Erih Plus Özgün Makale
5UNESCO Gastronomi Şehri Olmada Paydaş Farkındalığı: Kastamonu Örneği
ÖZDEMİR OSMAN, AYDOĞDU AYDOĞAN, Yayın Yeri:Journal of Applied Tourism Research, 2021
Uluslararası Hakemli OAJI, ASOS, ResearchBib, ESJI Özgün Makale
6The Effect of Push and Pull Motivation on City Marketing: Research on Istanbul City
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:International Social Science Studies Journal, 2021
Uluslararası Hakemli International Index Copernicus, DRJI, ResearchBible, ESJI Özgün Makale
7Termal Turizm Deneyiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Yaşam Kalitesi ve Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü: Afyonkarahisar Örneği
ÖZDEMİR OSMAN, SEVİM BURHAN, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
8Oyunlaştırma Uygulamalarının Marka Etkileşimi ve Marka Sadakati Üzerine Etkisi: Bursa İli Üzerine Bir Araştırma
ÖZDEMİR OSMAN,ÖZDEMİR KADİR, Yayın Yeri:İşletme Araştırmaları Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
9Siyasal Pazarlama Reklamlarına Karşı Tutumun Seçmen Memnuniyeti ve Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Araştırma
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Turkish Studies-Economics,Finance,Politics, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
10A Theoretical Evaluation of Group Behavior on Social Media
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
Uluslararası Hakemli DOAJ, DRJI, RT, MIAR, ASOS, SOBIAD Derleme Makale
11The Relationship between Consumer Perceived Value and Purchase Intention: An Empirical Study of Automobile Sector in Turkey
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:Journal of Academic Value Studies, 2019
Uluslararası Hakemli DRJI, ESJI, ResearchBible, Index Copernicus, CiteFactor, Özgün Makale
12Destinasyon İmajının Turistlerin Memnuniyetine ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Mardin İli Üzerine Bir Araştırma
ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi, 2019
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
13The Relationship between Experiential Marketing and Corporate Reputation: A Research on Turkish Operator Companies
ÖZDEMİR OSMAN,ERDEM ŞAKİR, Yayın Yeri:European Journal of Interdisciplinary Studies, 2018
Uluslararası Hakemli Google Scholar, Repec, Index Copernicus Özgün Makale
14The Relationship with Ad Clicks and Purchase Intention: An Empiricial Study of Online Consumer Behaviour
ERDEM ŞAKİR,DURMUŞ BERİL,ÖZDEMİR OSMAN, Yayın Yeri:EUSER, 2017
Uluslararası Hakemli repec, doi, google, crossref, pkp, copernicus Özgün Makale
Bildiri
1Kurumsal Kültürün Kurumsal İmaja Etkisi: Şırnak Emniyet Müdürlüğü Üzerine Bir Araştırma
ÖZDEMİR OSMAN, AKAY YUSUF (29.04.2021 - 01.05.2021), Yayın Yeri:International Academician Studies Congress 2021 Spring, 29.04.2021
Ulusal Tam metin bildiri
2Bankacılık Sektöründe Marka Sürdürülebilirliği: Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Üzerine Teorik Bir İnceleme
ÖZDEMİR OSMAN, ÇETİNKAYA ÖZDEMİR GÜLÇİN (28.10.2019 - 30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
3The Effect of Destination Image on Tourist Satisfaction, WOM and Revisit Intention: An Empirical Study
ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2019 - 30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
4Siyasal Pazarlama Reklamlarının Seçmen Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Uygulama
ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2019 - 30.10.2019), Yayın Yeri:11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, 28.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
5The Determinants of Relationship between Marketing Mix Strategy and Drivers of Export Performance in Foreign Markets: An Application on Turkish Clothing Industry
ERDİL TAYYİP SABRİ, ÖZDEMİR OSMAN (28.10.2016 - 30.10.2016), Yayın Yeri:12th International Strategic Management Conference, 28.10.2016
Uluslararası Tam metin bildiri
6Yenilenebilir Enerji Teknolojilerine Yönelik Reklamların Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Ege Bölgesi'nde bir Uygulama
ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR (24.04.2021 - 25.04.2021), Yayın Yeri:Akdeniz 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24.04.2021
Ulusal Tam metin bildiri
7The Effects of the 4A Marketing Mix on Brand Equity of Turkish Airlines
ÖZDEMİR OSMAN, USLU AYPAR (10.10.2017 - 13.10.2017), Yayın Yeri:Mediterranean International Congress on Social Sciences - Mecas II - Social and Cultural Integration in Balkans, 10.10.2017
Uluslararası Tam metin bildiri
8The Effect of Push and Pull Motivation in City Marketing: A Research on the City of Istanbul
ÖZDEMİR OSMAN, YILDIZ BEDİRHAN (03.12.2019 - 05.12.2019), Yayın Yeri:10. International Congress on Current Debates in Social Science, 03.12.2019
Ulusal Özet bildiri
9Yenilenebilir Enerji Bağlamında Algılanan Kalite ve Algılanan Riskin Kurumsal İtibara Etkisi: Ege Bölgesinde Bir Uygulama
ÖZDEMİR OSMAN, ÖZDEMİR KADİR (03.05.2021 - ), Yayın Yeri:Al-Farabi 9. International Conference on Social Science, 03.05.2021
Uluslararası Tam metin bildiri
10Müşteri Değer Algısı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Türkiye'deki Otomobil Sektörü Üzerine Ampirik Bir Çalışma
ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019 - 04.05.2021), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019
Ulusal Özet bildiri
11Marka Yaşam Döngüsü ve Sosyal Medya İlişkisi
ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019 - 04.05.2019), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019
Ulusal Tam metin bildiri
12Sosyal Yardım Programları Bağlamında İşletmelerin Toplumsal Pazarlama Uygulamaları ve Kurumsal İtibarlarına Etkisi
ÖZDEMİR OSMAN (02.05.2019 - 04.05.2019), Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019
Ulusal Özet bildiri
Eğitim Bilgileri
Doktora
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/
Tez : Deneyimsel pazarlama yaklaşımı ve kurumsal itibar ile ilişkisi: Operatör şirketleri üzerine bir araştırma
Lisans
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez :
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/
Tez : İhracat pazarlarında pazarlama iletişim yeteneklerinin kurumsal kimlik ve imaj üzerine etkilerinin incelenmesi
Lisans
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./
Tez :
Yönetilen Tezler
1Kurumsal iletişimin motivasyon üzerindeki etkisi: Jandarma Genel Komutanlığı'nda bir uygulama
TANSU GÜLEŞ , 2022
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı
2Şikâyet yönetiminin marka değerine etkisi: TRC3 bölgesi üzerine bir uygulama
RIDVAN BÜTÜN , 2020
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı
Projeler
1Organizational Behavior and Management in Family Business (Social Media Management in Family Businesses)
ÖZDEMİR KADİR, ÖZDEMİR OSMAN, YAZICI ÖMER,
Diğer (Uluslararası) Tamamlandı16500 [EURO],28.04.2021 - 08.04.2022
İdari Görev
Anabilim Dalı Başkanı
Bölüm Başkanı
Anabilim Dalı Başkanı